Jeg gir bort julegaven til den strikkeglade:-)

  • 28.11.2017 kl. 11:35

Jeg vil hedre alle strikkere der ute med å gi bort en førjuls gave:) Kjenner du noen eller fortjener du bare å få en liten gave selv, så hiv deg på og bli med!

Boken jeg ønsker å gi bort er

 Strikk enkelt til barn av Stina Tiselius! 

Det aller gøyeste er å strikke til barn. Det går raskt, det koster ikke så mye og man kan boltre seg i herlige farger og morsomme detaljer. Dessuten er en klassisk, strikket babyjakke, et vakkert babyteppe eller en liten lue de fineste gaver til små mennesker som blir store altfor fort.  

Forlaget Orage skriver:

"I denne boka finner du klassiske, praktiske og nydelige plagg fra 0 til 5 år. Alle oppskriftene er enkle, slik at også de som ikke har strikket så mye tidligere skal finne noe som passer.  
For nybegynneren har vi tatt med en enkel, trinn-for-trinn strikke- og hekleskole."

Alt du behøver å gjøre er å gå inn på facebook siden:  Homeofbente like siden og skrive "Ja takk" i kommentarfeltet til innlegget. 

Jeg trekker en heldig vinner den 13 desember, så rekker du å få den til jul:)

Boken kan du også blandt annet få gratis hos Bokklubben sammen med andre flotte håndarbeidsbøker. Klikk på bildet, så kommer du rett inn til bokklubbens side.

Som medlem av bokklubben mottar man bøker hver måned (i den kategorien du velger), som avbestilles dersom du ikke ønsker de. I velkomstgaven kan man velge seg fine produkter for en verdi av 1500 kroner.  Kravet er at du er medlem i 12 mnd, ingen kjøpeforpliktelser, du betaler kun 169,- i frakt for hele velkomstpakken.

Ha en strålende strikke dag:)

#strikking #håndarbeid #kreativ #hverdag #julegaver #bok #giveaway #homeofbente #blogg #familie #barn #side2 #hobby #jul

0 Kommentarer

Skriv en ny kommentar

Bente

Jeg heter Bente:-) Bor på landet i Andebu som er en del av Sandefjord kommune i Vestfold fylke. Tiden min bruker jeg på strikking, hjem og hundene mine Er samfunnsengasjert og elsker kreativt mangfold. Skriver om alt!

homeofbente Blogglisten

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no